KLEMENT - DOPRAVNÍ PÁSY
tradice - kvalita - rychlost
Hladké gumotextilní dopravní pásy
Standardní pásy
Konstrukce dopravních pásů
Dopravní pásy jsou nejvíce používány na transportérech s malým bubnovým průměrem a vysokým zatížením.
- dvou nebo vícevrstvé provedení EP (podélně polyester, příčně polyamid)
- speciální pryžová mezivrstva
- vrchní vrstva typu Y / AA - vysoce odolná vůči oděru
Využití:
- podávací dopravníky
- pozemní pásové dopravníky
- vynášecí dopravníky
- silové dopravníky
- vážící dopravníky
Konstrukce vícevrstvých dopravních pásů
- vícevrstvé provedení EP (podélně polyester, příčně polyamid)
- speciální pryžová vrstva s vysokou přilnavostí
- vrchní vrstva typu Y - vysoce odolná vůči oděru
Kontaktujte nás pro více informací
Tepelně odolné pásy
Konstrukce tepelně odolných dopravních pásů
- dvou nebo vícevrstvé provedení EP (podélně polyester, příčně polyamid)
- přilnavá vrstva mezi nosnými vložkami
- speciální tepelně odolná vrchní vrstva
Jsou dostupné 3 druhy tepelně odolných dopravních pásů
Typ Popis
T1 Přípustné pro teploty dopravovaného materiálu do 100º C, krátkodobě až do 120º C, pro vnější teploty od –25º C do 60º C.
T2 Přípustné pro teploty dopravovaného materiálu do 125º C, krátkodobě až do 150º C, pro vnější teploty od –25º C do 60º C.
T3 Přípustné pro teploty dopravovaného materiálu do 150º C, krátkodobě až do 180º C, pro vnější teploty od –25º C do 60º C.
Využití
Nejčastější použití tepelně odolných pásů je tam, kde se předpokládá doprava horkého materiálu:
- slévárny, cementárny, vápenky
- dopravníky do vysokých pecí
- sušárny
- dopravníky na popel a uhelný prach
- chladící linky
Elevátorové pásy
Konstrukce korečkových elevátorů
- provedení EP
- speciální pryžová vrstva
- další typy pryžové vrstvy na vyžádání
Nejčastější použití korečkových elevátorů
- pískovny, štěrkovny a kamenoprůmysl
- cementárny, betonárny, vápenky
- teplárny a spalovny
- obalovny
- recyklační, kompostní průmysl, podniky pro zpracování nerostů
- dřevařský průmysl, dřevozpracující závody a pily
- zemědělství
- skladování, sila
- loděnice, nakládání a vykládání lodí
- výroba cukru, soli, brambor a škrobu
- slévárny
- čističky ...
Kontaktujte nás pro více informací
Olejivzdorné pásy
Konstrukce olejivzdorných dopravních pásů
- dvou nebo vícevrstvé provedení EP (podélně polyester, příčně polyamid)
- speciální druhy olejivzdorných pryžových krycích vrstev
Jsou dostupné 3 druhy olejivzdorných dopravních pásů
Typ Popis
MOR olejivzdorný
MG středně olejivzdorný
GMG kompletně olejivzdorný i v nosné kostře
Využití
Nejčastější použití olejivzdorných pásů je tam, kde se předpokládá styk s ropnými produkty, oleji nebo jinými mazivy.
- dopravníky pro dopravu hnojiv
- třídičky odpadu
- dopravníky na dřevěné třísky a piliny
- dopravníky na odpad a kompost
- dopravníky pro kovové zbytky
- dopravníky na výkaly, splašky a bahno
- dopravníky na obilí a další vlákniny
Kontaktujte nás pro více informací
Protiprůrazové pásy
Konstrukce protiprůrazových dopravních pásů
- tří nebo vícevrstvé provedení EP (podélně polyester, příčně polyamid)
- nárazy pohlcující střední pryžová vrstva
- nárazu a řezu odolná vložka, která je integrována pod krycí vrstvou
- vrchní vrstva typu Y - vysoce odolná proti oděru
Dostupné druhy protiprůrazových dopravních pásů
Podle funkčnosti dopravního pásu a vestavěné nárazu odolné vrstvy jsou dostupné následující druhy dopravních pásů:
Typ PopisRC pružný kříž zpevněný ocelovými lanky
RCH velmi úzká a pružná výztuž s ocelovými lanky pro těžké podmínky
SC stabilní kříž zpevněný ocelovými lanky (pouze pro vodorovnou přepravu - netvoří koryto)
BR pružný kříž zpevněný textilními vlákny
Využití
- velmi zatížené dopravníky - pásy pod primárními drtiči
- podávací dopravníky
- vykládací dopravníky pod násypkami
- podávací a vykládací dopravníky pro drtiče
- podávací a vykládací dopravníky
- magnetické separátory
Kontaktujte nás pro více informací
Nehořlavé pásy
Konstrukce dopravních pásů S a K
- dvou nebo vícevrstvé provedení EP
- speciální pryžová mezivrstva s dobrou přilnavostí
- vrchní vrstva typu S dle normy DIN 22102, ohnivzdorná s / bez pryžové vrchní vrstvy dle DIN 20284 a antistatické dle DIN 20340
- vrchní vrstva typu K dle normy DIN 22102, ohnivzdorná s pryžovou vrchní vrstvou dle DIN EN 20284 a antistatická dle DIN EN 20340
- možnost konstrukce s vrchní vrstvou v kvalitě K-MOR - odolné vůči ropným produktům
Rozdělení nehořlavých pásů z hlediska aplikace
Typ PopisS pro velmi vysoké riziko vznícení
K pro vysoké riziko vznícení
Využití
- přeprava uhlí
- uzavřené dopravní pásy
- hořlavé materiály
- potenciálně výbušné prostředí
- blízkost otevřeného ohně